joi, 21 februarie 2013

Vreau sa trec de la brunet la blond!

Of! Si eu ma sochez! Recunosc: in viata aceasta de mine imi este cel mai frica! Sunt foarte schimbatoare, dar asta nu ar fii ceva foarte rau! Numai ca, de obicei, imi place sa trec dintr-o extrema in alta. Nu ma multumesc cu schimbarile mici.

Am hotarat! Ma fac blonda! Nu ar fii prima data, am mai fost blonda in urma cu vreo 4 ani. Era culoarea mea de suflet, am suferit enorm cand a trebuit sa o schimb :)) Imi deteriorasem mult parul si era nevoie de o schimbare, asa ca mi-am vopsit parul in culoarea lui naturala, adica saten inchis, si l-am lasat sa creasca si sa se regenereze. Ajunsesem sa am un par frumos, lung si stralucitor.

In urma cu 1 an si ceva, mi-au trebuit extensii clip on :) Ei, asa m-am hotarat ca trebuie sa fac din nou o schimbare: m-am vopsit bruneta ( am folosit numai L'oreal Casting, fara amoniac) si mi-am cumparat si extensii brunete. Vreau sa va spun ca si pe vremea aceea aveam acelasi gand ca si acum, vroiam sa revin la blond, dar o doamna coafeza m-a convins sa nu fac asta. De atunci m-am tot vopsit o data la vreo 3 luni cu acea vopsea fara amoniac. Asta pana in octombrie-noiembrie anul trecut, cand m-am hotarat : ma fac blonda!

Am tot incercat masti cu miere, bai pe cap cu ceai de musetel, dar nuanta parului meu s-a deschis foooarte putin! Am ajuns la un saten foarte, foarte inchis, eu as fii spus ca tot brunet este, dar facand comparatie cu extensiile, era putin mai deschis.

Pana in vara asta vroiam sa fiu blonda! Mi-a intrat ideea asta in cap si nu mai pot sa o scot! In supermarket tot dadeam tarcoale la raionul de vopsele de par, pana intr-o zi cand m-am hotarat sa cumpar una. Ideea mea era sa incep sa folosesc o vopsea din ce in ce mai deschisa pana ajung la blond. Ma tot feream de decolorant! Ei bine, m-am hotarat sa cumpar un L'oreal Excellence intr-o nuanta de blond inchis auriu. Am studiat cutia mai multor vopsele de par si aceasta vopsea promitea ca poate face trecerea de la brunet la un saten deschis. Nu a fost asa! Mi-a deschis doar culoarea naturala a radacinilor mele crescute. Cred ca trebuia sa ma astept la asa ceva, dar cum se spune: incercarea moarte n-are!


Din start am facut o mare greseala: am folosit vopsea cu amoniac! Acum am radacinile mai deschise la culoare, dar au o tenta de roscat! Arata foarte urat, dupa cum puteti vedea si in poza de mai jos! In partea stanga este lungimea parului meu, care are o nuanta destul de inchisa, iar in dreapta sunt doua poze cu radacinile mele, cu si fara blit facute.


M-am gandit, m-am razgandit, am cautat luni intregi pe internet informatii legate de acest proces; intr-un final m-am hotarat: ma decolorez! Astfel, am comandat urmatoarele produse din poza, care astazi mi-au fost si livrate:


Am tot ce imi trebuie, nu lipseste decat sa trec la treaba. In acest moment planul meu este urmatorul:

1. Sambata (pana atunci imi las parul sa se unga pentru a-mi proteja scalpul cate de cat) ma voi decolora cu pudra Wella Blondor amestecata cu un oxidant de 30 vol. (9%). Am luat acest oxidant mai puternic intr-o sticla mai mica, doar de 75 ml, in speranta ca in continuare voi folosi un oxidant mai putin puternic. Voi lucra in echipa cu iubitul meu, eu voi face partea din fata a parului, iar el se va ocupa de parul din spate. Vom incerca sa aplicam decolorantul prima data pe lungimea parului, iar dupa aceea la radacini. Inca nu stiu cum vom reusi.

2. Astept o saptamana, timp in care imi voi face masca de uleiuri. Dupa trecerea acestei pauze, vreau sa ma decolorez pentru a doua oara, deoarece nu cred ca este suficienta o singura decolorare. De data aceasta voi folosi aceeasi pudra, Wella Blondor, dar amestecata cu oxidantul Wella de 20 vol (6%), din care am comandat 1000 ml :)) O sticla imensa!

3. Mai astept o saptamana, dupa care aplic vopseaua Wella Koleston in nuanta speciala blond-bej nr.12/7, pe care o amestec tot cu oxidantul Wella de 20 vol (6%).

Am mai comandat si un sampon care sa ma ajute sa scot portocaliul acela urat din cap, care cred ca ma va ajuta foarte mult si in timp. Am mare incredere in produsele comandate!
Sper ca dupa aceste 3 saptamani sa arat superb! Sa imi pastrez lungimea parului si sa am o nuanta de blond reusita!
Plec optimista la drum si nu ma las pana nu reusesc!
Sunt curioasa cat de mult ma voi tine de plan! 




24 de comentarii:

  1. Chiar sunt curioasa sa vad ce iti va iesi <3 Eu vreau sa imi fac ombre blond si am incercat tot felu de variante (fara sa am vopsesc ) de pe youtube si nimic :)) din contra m-a facut mai roscata
    Tot la vopsea ajungem

    RăspundeţiȘtergere
  2. Chiar ca e o schimbare drastica de la brunet la blond dar sunt tare curioasa de rezultat :D
    Eu inca nu mi-am facut curaj sa ma vopsesc din nou. Am avut o experienta nereusita in urma cu 5 ani cand m-am decolorat ca sa ma fac roscata si a iesit un dezastru total. Culoarea era un rosu frumos dar cum l-am decolorat l-am ars grav. Eram tare suparata.
    Acum vreau sa il las sa mai creasca si vreau un ombre dar nu m-am decis ce nuanta de blond. E doar la stadiul de idee, deocamdata.
    Te pup!

    RăspundeţiȘtergere
  3. Hi gorgeous!! thanks for your sweet coment on my blog!! would you like to follow eachother? i'm following you now :)

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    RăspundeţiȘtergere
  4. Lovely post + pictures! I love your blog. I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog & following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

    sixthtractate.blogspot.com

    RăspundeţiȘtergere
  5. Amazing products! Thanks for sharing:)

    http://theprintedsea.blogspot.de

    RăspundeţiȘtergere
  6. nice post dear ^^

    Caroline
    http://www.missoline.com

    RăspundeţiȘtergere
  7. thanks for stopping by, happy to follow you back!
    when you get a chance pop up on my facebook page and like if you like :)
    http://www.facebook.com/pages/A-Possible-Fantasy/269022619865057

    xx
    www.apossiblefantasy.blogspot.com

    RăspundeţiȘtergere
  8. Amazing!!!
    Would you like to follow each other?

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/
    http://www.facebook.com/estilohedonico

    RăspundeţiȘtergere
  9. great colour ! :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    xx
    veronica

    RăspundeţiȘtergere
  10. You got a really cool blog! Maybe you would like to follow each other? You can check out my blog at: http://sheadorescouture.blogspot.com/ and let me know. :)

    RăspundeţiȘtergere
  11. Amazing color dear ^^

    Caroline
    http://missoline.com/

    RăspundeţiȘtergere
  12. You have a nice blog!<3
    Would you like follow each other?
    Just let me know:)

    xoxo

    http://joannas-secret.blogspot.com/

    RăspundeţiȘtergere
  13. ooaauuuu!!!!caut demult o asemenea experienta!spune-mi te rog cum a iesit?vreau acum sa trec de la negru abanos la o nuanta de blond...parul este lung-lung(78cm).te rog da-mi un mail pe adresa:mirecycrys@yahoo.com.....astept cu nerabdareeee!!!pwp..ms...

    RăspundeţiȘtergere
  14. u've got a gr8 blog... want to follow eachother????? if so follow me and let me know and i'll follow bak for sure.. :) maybe we can follow eachother on lookbook,facebook,instagram and twitter?? i alwz follow back..

    RăspundeţiȘtergere
  15. vream sa postezi din nou ...

    http://btl-allysa.blogspot.ro/ aboneaza-te daca iti place blogul meu :*

    RăspundeţiȘtergere
  16. Mai poti incerca COLOR OFF , este un decolorant rusesc ce decoloreaza parul fara sa il arda !!!
    http://www.youtube.com/watch?v=OonKhSJ2XnU
    uite aici o decolorare in direct, detalii pe mail danilamarina84@yahoo.com

    RăspundeţiȘtergere
  17. looks great!

    are you interested in following each other on GFC? just let me know and I?ll follow you right back!

    I invite you and your readers to join Persunmall giveaway hosted on my blog: http://the-caramel-dream.blogspot.com/2013/06/persunmall-giveaway.html

    xx

    RăspundeţiȘtergere
  18. I like your blog!
    would you like to follow each other?
    I hope you!

    Blog: http://thequeensbits.blogspot.com.es/
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Queens-Bits/415482771840659
    Instagram: http://instagram.com/cynthiameji

    RăspundeţiȘtergere
  19. Pentru decolorarea parului puteti incerca COLOR OFF este un produs profesional rusesc ce decoloreaza parul fara sa il arda , https://www.facebook.com/ColorOffDeLaEstelProfessional , il puteti comanda la nr 0754921669

    RăspundeţiȘtergere
  20. Buna,

    Iti urmaresc atenta post-urile de pe blog de ceva vreme. Imi place cum scrii, ma inspira! Asta m-a determinat sa-mi deschid si eu un Blog. Mi-ar face placere sa intru si eu in comunitatea voastra cu o tematica cel putin indrazneata. Incerc sa astern cuvintele intr-un mod cat mai savuros pe: http://delicii-masaj-erotic.blogspot.com/
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: giuliadelicii@yahoo.com
    Daca esti pe Facebook acolo sunt si eu! Mi-ar face mare placere sa ma adaugi la prieteni. Adresa mea de Facebook este: https://www.facebook.com/giulia.delicii
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Giulia Teodorescu.

    RăspundeţiȘtergere
  21. eu m-am decolorat cu COLOR OFF, am ajuns din negru la un morcoviu, coniac , si nu a ars parul deloc, sunt foarte multumita de acasta solutie, am gasito aici https://www.facebook.com/ColorOffDeLaEstelProfessional?ref=hl

    RăspundeţiȘtergere